11e & 12e december.

"nu krönts östlyckeskolans lucia år tvåhundranio" haha, min rektor failade liite igår morse ;) jag fick mig ett gott skratt iaf, haha :D dagen igår var helt okej, pepparkakor och saft i skolan efter vi hade kollat luciatåget. Sen var det matte,
jag räknade från typ tal 13 till 38 =D (y'

förresten så började jag och annie vårat nya liv i torsdags. Vi började äta maten i skolan och tog macka och frukt till, sen så ska vi sluta köpa choklad på rasten och efter jul när annie antagligen börjar på sportlife ska vi träna minst två gånger i veckan - vi är bäst. Faaast, vi råkade hamna på lidl igår MEN..vi köpte en choklad och delade på ist för att köpa en var (a'

"noprovet" eller vad det nu var gick sämst, fattade typ ingenting och skrev bara lite randomsaker. Får se vad gary tycker om det ;( efter skolan igår drog jag hem och så vilade jag typ hela dagen..hade sån jävla mensvärk så orkade inte göra ngt annat </3 kollade på idolfinalen, eller ah..lite iaf eftersom första timmen så vägrade jonatan byta kanal för han kollade på ngnting annat -.-' MEN IAF, CALLE VANN INTE FÖR DET GJORDE ERIK. HAHA, MEN DET GJORDE INGET FÖR BÅDA VAR TYP LIKA BRAAA! men jag är fortfarande kär i calle (a'

idag ska jag vara med john, får se vad vi hittar på för ngt :) måste verkligen köpa julklappar ;oo men det är värsta svårt, kommer säkert bli som förra året att jag springer runt tre dagar innan julafton opch köper alla x) haha, men nu ska pappa ha datorn.
Vi hörs jauu! puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0