artonde december faktist.

har icke skrivit på några dagar och förlåt för det! har inte haft tid "/ meeen, har inte gjort så mycket denna veckan, eller jag har ju varit med kompisar och så :) det har varit nice, sen så kan jag ju berätta att jag har köpt en julklapp ;(( gaash, får panik. Är verkligen sääämst på att köpa julklappar!

För er som vill veta så har jag fått tillbaka mitt vg i svenska (y' tack för det, och idag sa min hk-lärare att om jag lämnar in en uppgift till henne innan vårterminen är slut så höjer hon mitt betyg till vg =D fattar inte varför hon var så snäll, den uppgiften var ju på denna terminen..? ;s MEN WHAT EVER, DET ÄR JU ASBRA!

igår var det kallt som fan, jag dog nästan. NIO MINUSGRADER ELLER NGT, JAG ÄR VERKLIGEN INTE GJORD FÖR KYLAAAAAA! </3 men snart åker jag till spanieeeen! =D om nio dagar, mohaha - bäst. fast kommer sakna alla här hemma ;(

planer för kvällen;

vara hemma och slappa, är ganska trött jauu.
blir kanske ngn film, mys med familjen tyyp.
puss på alla! *:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0