brrrr.

chnaaa, igår lekte jag med nea efter skolan (: vi gjorde inte så mycket, typ gick på stan och snackade mest ;d efter det så åkte jag hem och skrev engelskatext
och typ kollade på tv, haha.

imorse dog jag när jag gick utanför dörren, sju minusgrader!  - det är sjukt kallt för mig ;( jag är icke gjord för kylaa, JAG VILL HA SOMMMAAAAR! blir typ emo när jag kollar ut och ser massa frost överallt, det suger. Jag hatar verkligen vintern, det är bara så kallt och inte bra nånstans. Det är bara julafton som är bra, haha (a'

jag har varit aastrött hela dagen idag för har vaknat massa gånger i natt för jag har blivit värsta förkyld .__. på lektionerna har jag typ sovit, fast dagen har varit helt okej ändå (: slutade kvart i två och tog tio i bussen till stationen, sen tvåbussen hem ;d
(jätteintressant jag vet)

ska ner till stan vid fem typ för ska på läxhjälpen,
har omprov imorgon och måste klara det!



fyfan vad jag saknar värmen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0