dampar lite jauu.

jag har sån panik, sån sjuk damp på skolan. Jag orkar inte mer, jag gör bara inte det. Jag har bara lust att skrika eller bara springa långtlångt härifrån..bara komma bort från allt detta. Seriöst, allt plugg får mitt huvud att värka och jag blir så förvirrad, jag blandar ihop alla ämnen och glömmer av allting jag har lärt mig.
Svenska, SO, tyska, NO blahblah DÖDA MIG!

matten är ju avklarad nu iaf, 15/16 rätt (y' - jag är bäst. Nu får jag g!

nu ska jag sätta mig och gråta i ett hörn och äta pepparkakor, vänta tills mamma kommer hem och hoppas att hon kan hjälpa mig med den dära jävla bokredovisningen tills imorgon. Ja, jag är lite emo nu.


matteprov
svenskaredovisning

soredovisning
svenskaredovisning
tyskagrej
noprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0