HELGEN DÅVA.

chnaa, har haft en supermysig helg! (: igår åkte jag till gymmet vid typ elva-tolv och tränade, sen tog jag bussen hem och åt och lite så. Åkte ner till stan och träffade emeli och alicia som var flummiga som faeen! haha, söta nötar. Vi gick och hyrde film och sen drog vi hem till emeli för vi skulle sova dääär :) vi flummade hela kvällen och tog snyygga kort jauu, haha :(

vi kollade först på oneyear eller ngt, det var seriöst den fulaste filmen jag nånsin sett! haha, så sjuukt ful. Den hade typ ingen handling och så var den helt cpskadad, så tråkig så den blev rolig typ. haha, knaaaaaaas. Sen skulle vi kolla ngn skräckis, blahblah in connecticut eller ngt. somnade efter typ en halvtimme, haha var trött ;(

imorse flummade vi lite och snackade skype och lite annat ;d vid typ halv två åkte vi in till stan och lämnade filmerna och så, jag drog hem och städade och gjorde mig iordning lite granna. Mamma skjutsade ner mig till christine kyrka vid halv fyra för skulle på "julfest", massa snackk, lekar, mat och annat trevliggt ;d åkte hem typ sju och hemma var det massa folk för vi hade glöggkväll typ -.-.-' blev attackerad av gosedjur av hilda, två år x)

DETTA SKREV JAG I SÖNDAGS MEN JAG ÄR KNASBOLL OCH GLÖMDE PUPLICERA, HAHA =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0