looov! :D

hej, jag heter matilda och jag är glad för jag har köpt alla julklappar och så har jag jullov. wehuuu! igår drog jag och mariia till gbg och köpte julisklappaaar =D köpte till mamma, moster, kusiin, mormor & morfar och till mig själv (a' hehhu, köpte en mössa till mig själv och slog in den och dom andra sen när jag kom hem ;d nu får jag fler julklappar än alla andra (6)

idag började dagen med att stressa till bussen i kylan och i skolan var det aulan med lite snack och sång som gällde ;d sen efter det juldanserna! typ det bästa på hela året, hehhu (a' danserna var sjukt kul som vanligt och detta var sista gången vi fick dansa dom juuee :( har jävligt ont i min fot nu men skitsamma x(( MEN DET VAR DET VÄRT! HAHA

sen fick vi betygen och dom var som jag trodde, icke så bra men ska fixa allt till våren har jag bestämt o: hehhu, men sen typ kvart i tio slutade vi så jag och alicia gick till mcdonalds och alicia åt ;) sen gick vi in till och kollade i affärer och köpte lite saker. Jag köpte julklapp till pappa och mosters kille, hehhu. Sen så köpte jag foundation och korv med bröd till mig själv för dom som ville veta. haha :( tog halv två bussen hem och har ätit och såå nu typ.

ska nog ta och börja packa snart, åker ju till spanien om fem dagar (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0