julafton & hejdå sverige.

hann icke skriva ngt igåår, men det var en niis julafton! :) på morgonen hade jag fått julklapp i strumpaan, mössa från migsjälv, hehhu (a' tack matilda, varsegod matilda. Levde på godis, köttbullar och vörtbröd precis som varje jul. haaatar julmaten ;(( vid typ halv fem kom tomten och vi öppnade paket och så, fick lite allt möjligt. Smycken, pengar, godis, kalender, muggar, badmojs osv.

idag åkte vi hem från mormor & morfar. Direkt när vi kom hem åkte jag och mamma och handlade, för alla som ville veta så hatar jag vädret - snöblandat regn, massa slask och euw på det. Det gjorde så det läckte in i mina skor och jag blidde blöt och kall på fossingarna ;|

när jag kom hem packade jag och det har jag gjort hela dagen, drar ju till danmark imorgon och sover där en natt. Sen på söndag åker jag till spanien, malaga tyyyp. yeahyeah, niis. Jag ska göra allt för att bli lite brun, mohaha.

nu ska jag fortsätta packa och lite såå, kommer inte kunna skriva här på en vecka eller ngt o: kommer hem den tredje januari, nästa år kan man ju säga om man vill vara lite rolig. haha ;( meeen, jag vet inte vilken tid eller så så vi hörs den tredje eller den fjärde (y' ha det bääst, puss!



tralalaaa, puss på min tjocka arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0