emmahelg (y'

helgen har jag tillbringat med favoritemma, igår gick vi på stan och kolla julklappar och snackka och såå. Hittade inga, men har typ liite ideér ;d hehhu. Vid halv fem tog vi tåget hem till emma och åt och så typ. På kvällen skulle vi vara barnvakt till anna (emmas lillasyster för dom som inte vet deet). Det var la nice (; haha, oscar och simon kom vid typ nio eller ngt och vi spelade lite xbox och sen kolla på "i hennes skor" - DEN VAR ASLÅNG MEN BRAA! =D

dom gick hem lite över tolv typ och sen gick vi och nana också, imorse/idag har vi icke gjort så mycket. Tog kvartitvåtåget hem och sen idag har jag typ pluggat, men jag somnade efter ett tag x( skulle träna också men kunde inte ta mig dit på ngt sätt, det gick inga bussar och mamma kunde inte köra mig. Hon ba "men du kan ju fråga jonatan om du kan låna hans cykel?" jag ba "DU, JAG TÄNKER INTE CYKLA..DET VÅGAR JAG INTE!" haha, dummaaa mamma =( jag vågar fan inte cykla på ett jävla bra tag,
vågar ju knappt gå över vägen..

ser verkligen inte fram emot skolan imorgon för jag är så sjuukt trött på den så jag tror jag dör snart. Massa läxor och shiet, jag orkar bara inte! ;( sadface.



tack för helgen hjärtat, jag har saknat dig. ♥

Kommentarer
Postat av: eric

i cant understand

2009-12-07 @ 14:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0