hej, jag är duktig.

nu har jag vart asduktig. seriöst, jag är så jävla stolt över mig själv! jag har näääästan skrivit klart min jävla etik-uppsats om djurförsök. På två timmar skrev jag två A4 (kanske låter segt eller så men det är faktist asbra för alla som heter matilda krook), har sammanlagt skrivit tre A4 och man skulle skriva minst 2,5 så det känns asbrauu. Nu är jag sjuukt glad och jag hoppas min kära so-lärare blir lika glad imorgon när jag lämnar in min text (a' hehhhuue, JAG = ETT HAPPYFACE! (yyyyy'

idag träffade jag ju anita igen, hon var myyycket gladare än senast vi träffades. haha ;) på idrotten sa hon att jag skulle få göra redskapskiten i vår ist bara för min fot är cpskadad så jag kan ju inte vara med på idrotten.. :( sen på matten så skjöt hon upp mitt omprov några dagaar (y' - hon har typ blivit snäll. HAHA!

slutade skolan typ lite över tre, tog bussen till terminalen och träffade emelie & sofia och snacka lite med dom och sen tog jag halv fyra bussen hem till mig och efter jag hade ätit så började jag plugga. Och jag har kommit på att jag är värsta smart, bara att det tar lite tid för mig att fatta saker eller komma igång typ. Asså, när jag väl börjar fatta så funkar det asbra! det är ju typ bra..

nu ska jag kolla på tv eller ngt för pappa ska snatta min dator en stuund :(
men vi hörs, pusss! ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

maha va bra att du är glad gumman , och heja dig för din so sak , jag är också klar och ett happyface, vi är bäst , du och jag mot världen :D(L).

2009-12-01 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0