hos mormor&morfar.

tralala, nu sitter jag hemma hos mormor och morfar óch checkar runt lite på internet (y' här finns det julgodis, julmust, värme & snart hela min släkt ;d mormor, morfar, min familj, moster och mosters man är här just nu och ikväll kommer kusin och hans föräldrar =D nisnis, ikväll blire julklappsrace och jag hoppas på att vinna miinst ett paket, hehhuue ;d

jag längtar tills imorgon för då blire julklappar!!!! (och så får jag ju min julklapp från mig själv som jag inte kan vänta tills jag får öppna, hihihi) sen så har jag ju smugit och kollat lite under granen och i julklappskorgen efter paket till mig, nyfiken är jag! hihi.

nu ska mormor faktist ha datorn, så får sätta mig vid tv:n eller ngt, haha ;d förlåt för tråkiga inlägg uitan bilder och så men kan faktiskt inte lägga in ngt nu, MEN SKA GÖRA DET MER I FRAMTIDEN ELLER VAD MAN SKA SÄGA, I PROMISE!

btw så chattar jag emd en kines, asså..en riktig. från kina, som bor där!! jag vet att jag är cool, han lärde mig säga god jul på kinesiska;

sheng dan kuai le (h'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0