moneymoneymoney.

sitter och pluggar no tills imorgon, fattar inte ett piss. Jättebra matilda ;( Idag har det varit typ världens segaste dag, skolan var seg men ändå helt okej..efter skolan drog jag hem och åt och fixade mig lite granna. Tog fyrabussen till stan och sen bussen till kyrkan, där gjorde vi julgodis typ ;d trevligttrevligt. Kom hem lite innan sju tror jag, har pluggat och chattat med lite folk. hehhuu, =)

jag har fått pengar för min krock nu, 2500 för personskador, typ 2000 för cykeln och sen för mina kläder har jag inte fått än men ändååå, jag är happy för detta jauu =DDD

nu måste jag fortsätta plugga, smsa om ni vill ngt.
Om ni inte har mitt nummer - stackars er ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0