sooovmorgon! (y'

börjar inte förens fem över tolv för våra lärare är ngnstaans :D:D hehuuu, fattar inte ett piss på engelskahemuppgiften vi fick så gör den inte :(
såå, för alla som vill veta så kommer lite sanningar om mig;

jag är rädd för vatten
jag är typ rädd för vatten, asså inte typ i duschen och i kranen osv. men typ i sjöar och hav. Vågar knappt vara ute på djupt vatten. Tycker inte om att bada alls. Kan ju tycka det är skönt att svalka sig en vrm sommardag x) haha, men inget mer, SOLA BLIRE FÖR MIN DEL! andledningen till att jag är rädd för vatten är nog för att jag blev nertryckt med hela huvudet och så i simhallen av några "stora" killar när jag var liten, innan jag ens hade lärt mig simma (var typ sen med att lära mig haha (a') men ah, efter vågade jag nästan inte bada alls i närheten av mycket annat folk.

jag sover med gosedjur
har sovit med gosejur i näästan hela mitt liv, haha. Känner mig som världens tönt men det är mycket mysigare och jag sover faktist mycket bättre när jag har min lilla flodhäst molly bredvid mig (a' tar alltid med henne när jag åker utomlands eller åker nånstans långt ifrån mig. Inte till kompisar eller så men ah ;d

jag har ganska dåliga betyg
mina betyg är enligt mig sämst! just nu vad jag vet så har jag bara ett vg och resten g (typ tre svaga), känner mig extra dålig för det känns som om mina föräldrar förväntar sig mycket mer av mig. Min brorsa hade minst tio mvgn när han gick ut nian och jag tror inte ens att jag kan få till ett enda..

kaffe är typ det bästa jag vet
jag äälskar verkligen kaffe! har druckit det sen jag var typ fem år, dricker det inte lika ofta nu som förut eftersom jag inte vill bli för beroende eller så. hehhuu, men jag dricker det typ några gånger i veckan och jag mår typ bra av det, haha :D men om det ska bli gott så ska det vara kaffe med massa mjölk och sockker! (a'

utan min mobil överlever jag inte
skulle min mobil sluta fungera eller om ngn tog den och förbjöd mig att ha den under en lång tid skulle jag nästan helt seriöst ta livet av mig. När jag inte hade min mobil under en hel dag började jag lipa, jag dampade sönder..kunde inte koncentrera mig ett piss på ngt annat än på min tanke att jag inte har min mobil. Haha, cpskadat men sant.

Kommentarer
Postat av: Stockholmare

Va sjuk så ofta att jag missa för många simlektioner, kan fortfarande inte simma riktigt.

Bada blir bara i badkaret.:) Men av någon dum anledning inte rädd för sjön, älskar att va både på och vid den.

Nappen åkte bort sent....

Betyg ugh, ska vi inte prata om....Behövde motivation och då j..lar.... Men var inte “stökig”, hade man haft betyg i uppförande hade det varit mycket högt. Men som sagt var ändå inte en pluggis, utan säkert en skada av att vara sjuk ofta....Hamna någonstans i ett ingemansland mellan pluggisen och stökisen utan att för den delen långtifrån vara en “Svensson”. Hur låter strulputte som beskrivning ? :)

Hur mycket kaffe jag dricker och har druckit ska vi inte nämna.....du kan bli inspirerad....än mindre nämner vi då koffeintabletterna...

Fjantar mig alltid med någon dator...

2011-04-11 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0