tjenahallå.

kabarédag idag, segt som fan! efter skolan gick jag på stan med emmaa, köpte julklapp till bror (y' vågar inte skriva vad det är IFALL HAN NU SKULLE KOLLA MIN BLOGG (inte för jag tror det men ah, för att vara på den säkra sidan så skiter jag i att skriva det ;d hehhu) har tråkigt så gör ett årstest tyyyyp;

ÅRET

Hur har året nollnio varit för dig? - heelt okej (:

Bättre än förra året?  - absolut

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - fjärde april..

Har du flyttat under år nollnio? - nej

Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja

Isåfall vilken? - många

Har du druckit alkohol? - jau

Har du kysst en främling? - nje


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit nollnio? både bra & dåliig.

Har du varit kär? ja

Har du sagt jag älskar dig till någon? ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja

Har du haft ett hemligt förhållande? nejsh


SORG&HÄMD

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej

Har  någon i din släkt avlidit? - jau

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej

varit i slagsmål? - nej


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - jo..

Isåfall vad? lite hemligt faktiiist ;(

Har du skämt ut dig? - haha, vaarje dag

har du ljugit för en vän? - har jag säkert.

Har du varit ute en hel natt? - jau

Har du blivit tagen av polisen?  - nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja

Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ja


SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? - östlyckaan

har någon varit elak mot dig i skolan? - nejdåå

Hatar du ngn på din skola? - ja, lite

Har du gjort ngt framsteg? -  det får man ju hoppas ;d

Haft alla rätt på ett prov? - ja =D


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - ja

Har du förlorat en vän? - nja

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - typ

Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej

Har du ljugit för en bästavän? - nej

Har du haft en relation med en vän? - va? jag fattar inte? ;o

Har du många killkompisar? - jorå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0