5/11-09

bloggen funka inte igår så kunde inte skriva ngt då ;ss
men igår så träffade jag alla jag inte träffat sen innan jag åkte och det var kul att se alla saknade sötnosar! efter skolan var jag med emma och elin i stan och på donken (a' vi snacka och shiet as usual.

idag fick jag reda på betyget till min krönika om kärlek - vg- (y' ska typ skriva om lite och så och då hoppas jag att jag får bort det där minuset på vg:t. hehhu (a' sen så fick jag reda på att jag hade klarat omprovet i matten :D:D weiii, asså..jag har blivit assmart! o: liksom, idag på matten så satt jag och räknade och fattade allt och fick rätt på allt och blev ett happyface direkt :D mohaha, jag är bäst. Och på musiken idag så hade vi gitarrtest eller vad man ska kalla det, vi fick spela upp en liten truddilutt på gitarr och visa att man kunde byta ackord och sånt..det gick la helt okej.

Efter skolan träffa jag nea och vi drog till stan, tog en latte och snacka :) sen gick vi och provade kläder och vet ni eller? NÄR JAG STOG I UNDERKLÄDER I OMKLÄDNINGSRUMMET SÅ ÖPPNAR EN TANT OCH JAG BLEV ASRÄDD! >< jag ba "waaaah!" sen hon ba "nemen oj, förlåt..jag såg inte att det var ngn där. jag får nog kolla vid fötterna i fortsättningen"
- men smart lilla tant -.-' yeahyeah, what ever..jag är ändå så jävla sexig i underkläder. haha ;d

på kvällen var det kyrkan som gällde, ledare för småttingarna och vi lekte ngn lek och målade. Man skulle gå fram till ngn och ba "hej, är du min hemliga kompis?" världens sötaste lilla tjej kommer fram till mig och ba "hej, är du min bästa vän?" jag dör bara för hon är så sjuuukt söt och ba "jaaa, det är jag!" (hahah, hade hennes namn på en lapp så ah, jag var ju hennes hemliga vän..men hon trodde man skulle säga bästa ;d sötast idag!)



slänger in en bild på mig för det känns som om jag borde lägga in en bild,
har inte gjort det på ett tag typ..haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0