älskar låten.

halluuue! :) mår lite bättre idag, febern och yrseln är borta men har fortfarande ont i foten :( gårkvällen blev en data-kväll, snackade med socialt folk på msn och skype typ hela kvällen ;d

Idag blire att fira min kära broder som kommer hem vid fem eller ngt, rabarberpaj och vaniljsååås i think! *: sen vid sju drar jag ner till stan för att checka filmen 2012 med alicia, backman, jonte, erik och oscar. Det blir nice (: men hoppas att det har slutat regna då, det regnar huuur mycket som helst nu :|

sen så fyller faktist världens bästa sara sjödin 15 år idag, grattis hjärtat! jag älskar dig (L)

jag har blivit helt kär i låten som reza sjöng i fredags på idol så lägger in den nu (a'
och ja, jag vet att han som sjunger är snygg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK MIN KÄRA KROK

JAG ÄLSKAR DIG PÅ NORRLÄNDSKT, RIKTIGT VIS (haha, vettefan vart jag fick ordvalet ifrån:o) <3

2009-11-22 @ 21:06:03
Postat av: Alicia

HAHAH , kvällen blev juu sååå sjukt lyckad med bio och allt , eller inte :D haha , men tack för en bra dag ändå :D <3.

2009-12-01 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0