BULAAAA!

asså, jag har typ cancer överallt. för ngn vecka sen så hittade jag en äcklig bula på min handled som ännu itne har gått bort! och igår fick jag en bula under ögat, som har blivit mycket större nu och jag kan knappt se :o vid två ska jag in till vårdcentralen och kolla vad det äär och lämna tillbaka kryckorna eftersom jag inte behöver dom (y' min fot är typ bra nu, iaf för stunden.. ;(

stannade hemma idag för jag hade sjukt ont i ögat imorse och så har jag knappt sovit ngt i helgen. Så nu sitter jag här och tjockar mig med en stoor klubba och deppar över att jag har den dära jävla bulan ia fejjset =(

chattade med min kära irländare förut, hahah..träffade han i ferankrike dåva. Jag betalade en svensk krona för att få se han utan mössa, haha. Och han sa att han kollar på den varje dag och tänker på mig - cute.
måste börja göra mig iordning nu, pussar *:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0