döda mig typ?

jag är skoltrött as hell, jag orkar inte med den mer. Jag orkar inte ta mig upp på morgonen och åka till dendär tråååkiga skolan och vara på lektioner som man typ somnar på, jag orkar inte plugga efter skolan även fast jag måste eftersom jag håller på sänka mig och shiet. Jag tar snart livet av mig, JAG HATAR SKOLAN ;(( sen så äre skitkallt ute nu, fryser fan ihjäl av att vara ute i fem minuter typ och om det kommer snö så dör jag för det vill jag absolut inte ha!!! o:

jag saknar frankrike och vill tillbaka nu! saknar allt bra folk som var där och jag saknar värmen där (okej, det var inte jättevarmt där men mycket varmare än häär =(() förresten så saknar jag min mobil också och jag kom precis på att jag glömde ringa till tre-affären idag -.-' men nu måste jag börja lite på min etik-uppsats! SO = </3

och du alicia, jag älskar dig. glöm aldrig det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0