aj

vaknade upp i min egen säng, som var såå mycket bättre än sjukhusets ;(( har sjuukt ont i hela kroppen och ibland så kommer det lilla jag kommer ihåg från allt som hänt upp i mitt huvud och jag blir rädd och börjar lipa, haha heelt cp :( men även fast jag haltar och har jätteont så är jag glad, för jag hade en jävla tur och jag tackar gudarna för det! haha (a'

idag kom mormor och morfar hiit, jag mamma och mormor åkte till stan och köpte jacka till mig eftersom dom på sjukhuset klippte sönder min x( det blev en..ehm, kan inte förklara..en svaart (a' min mamma är ju knasig, hon ba "du ska ha en jacka som syns, alltså ingen mörk jacka!" jag ba "nehe, varför inte?" hon ba "jaadu, gissa varför" (för att jag inte syntes när jag blev påkörd om jag fattade rätt) jag ba "jahaaa, men jaha" sen köper hon en svart jacka till mig ändå? -.-'

sen åkte vi till maxi och handlade lite saker, drack en krusbärsmer..det tog lite mer än sju månader för mig att kunna dricka den igen, haha..vissa vet vad jag menar. hihi (a' har varit hemma hela kvällen och varit social med min kära familj. askul -.-' men kan knappt göra annat, måste vila och orkar gå typ tjugo meter sen är jag skittrött i foten </3

idag har jag också fått besök av néa&elins föräldrar ;) hahah, dom knackade på med en liten söt blomma och en påse riesen. gulligt! (a' och igår fick jag blombuud av farmor & faster - jättesöt bukett med en rosa ros i! =))) tack för allt eller hur man ska säga. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0