,.

IDAG ÄRE TANZANIADAG SÅ SKA JOBBA LIITE, SEN DRAR JAG OCH MAMMSI TILL ULLARED! PUSS PÅ'T!

gårdageeen;

anita (våran idrott&mattelärare) hade pms igår .__. fyfan vad sur hon var! o: hon skrek på mig och emeli bara för att vi satt uppe med våra mobiler på idrotten för vi var inte med. Sen när vi hade uppe dom igen så fick hon dampet och skrek att hon inte ville se oss och att vi skulle gå ut x( så vi fick gå ut. Lite senare på dagen hade vi lagdag med vollyboll och jag och emeli fick bitchblickar av anita och gunnel (en annan surkärring som vi har som lärare i a-lget men som jag tack och lov inte har i ngt ämne).
- JAG OCH EMELI HAR PAKT MOT DOM NUUU, EUUW PÅ DOM!

vi snackade med emelis mentor innan lagdagen och hon hade också märkt att anita var suris idaag, hon hde tydligen gått och skällt på andra lärare under dagen x) haha, hon vaknade på fel sida så att sägaaa (COOLT ORDVAL!  not') på mentorstiden drog irene upp min olycka -.-'' alla som inte visste om den vet nu x( efter skolan drog jag till stan och träffa emma på intersport för skulle låna hennes f-kort. Sen gick jag till hemmakväll och köpte godiiis, tog fyrabussen hem och gjorde mig iordning och shiet.

mamma skjutsade ner mig till stationen kvart i sex och där mötte jag klassen och sen tog vi tåget till gbg för vi skulle gå till göteborgsoperan och kolla på "guys and dolls" den var seeeeeg! men helt okej ändå, min kära litauiska (stavning?) kååmpizzz var ju med ;d
fan vad cool jag är att ha smsat med han (h)! 

MATILDA♥HÄST-HARRY





han i röd hatt är min,
väldigt sexig här om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Alicia

våran klass är fan bra ändå , älska oss (a)

ihihihiihh.

2009-12-01 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0