helt jävla hyperglad.

jag är så sjukt trött på skolan och jag verkligen hatar den och jag orkar ingenting! orkar inte plugga, orkar inte koncentrera mig på lektionerna. Men igår fick jag ett stoort leende på läpparna när jag insåg att anita är ledig hela denna veckan! :o :D:D och allt kändes sååå mycket bättre, men nu har vi gary som vikarie och alla i 9c typ hatar han så tänkte att det skulle väl inte bli så himla mycket bättre än anita men när vi hade han idag på matten så blev jag chokad..eller asså, han var helt underbar. HAHA, HAN FICK MIG ATT FATTA SAKER!! HAN FÖRKLARAR SÅ MAN FATTAR OCH GUD VAD JAG INTE VILL HA ANITA TILLBAKAA </3

imorse började jag dagen aaasbra, sprang haltandes ner för en backe för jag höll på att missa bussen..gjorde ont som fan i foten så jag hade ondare än vanligt i den idag -.-' efter skolan åkte jag och annie hem till mig och åt och gjorde oss iordning oss och sen tog vi bussen ner till terminalen och träffa jossan. Vi åkte till gbg och köpte hårfärg till annie och HÄMTADE MIN MOBIL!

fyfan vad jag har saknat den, är huuur jävla glad som helst nu..skolan känns mycket lättare och min mobil är tillbaka =DDD men min fot mår sääämst,
(men nu skiter vi i det (a' hehhu) nu ska jag snackka lite skype och sen sleepa. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0