äntligen fredag!

sorry för att jag har varit sämst på att blogga denhär veckan, har haft massa plugg och har inte pallat skriva ngt här ;( men veckan har ändå varit ganska nice, massa lektioner i skolan utan anita har varit underbart och skypekvällar med trevligt folk har varit naiiss. Men det är sjukt gött att det är fredag och helg! är så trött, ska bli skönt att sova ut imorgon (a'

idag på hemkunskapen så skulle vi duka fint, jag och emelis bord blev finast! rosa, lila och vit var färgerna och det blidde aaasnice! :D:D måste bra skriva att vi är världsbäst på att vika servetter! och min fot har blivit ganska bra nu (y' fast den går lite upp och ner eller hur man ska säga..asså, ibland är den bra och ibland gör det skiiitont :( men what ever, den blir nog bra snart tror jag :D

ikväll blire en myskväll hemma eftersom det blir lite partajj i helgen, hehu. puss på't! 
MEN BARA SÅ NI VET SÅ ÄR JAG ASGLAD FÖR JAG HAR MIN MOBIIIL! haha (a'


vårat fiiiina dukade bord (a' (fast det var finare irl haha :()

Kommentarer
Postat av: Alicia

du skriver ingenting om min mat här va ;oo

tack för den , tack. HAHAH ! :D(L).

2009-12-01 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0