uttråkad jauu.

PERSONLIGHET:

Blyg: ibland
Smart: jorå, jag har mina stunder (a'
Långsam: nejdå
Stressad: på morgonen -.-'
Tålmodig: jodå,
Djup: haha, venne?
Öppen: antar jag väl
Ärlig: jadå
Positiv: ibland, ibland inte
Rolig: jag är så rolig, så rolig *snurrsnurr* HAHA
Ansvarsfull: ajjemän

VÄNSKAP (JAG HAR):

Svikit en kompis: har jag säkert
Förlorat en bästavän: nej
Sagt att jag älskar en kompis: ja
Sovit med en tjejkompis: ja
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: tss, jauu
Berättat hemligheter: massaa


KÄRLEK (JAG HAR):

Blivit sårad: jo, det har jag blivit.
Haft stadigt förhållande: hmm, nja
Krossat någons hjärta: jag vet inte.
Gett någon ditt hjärta: jag fattar inte? ;o
''Playat'': nej, absolut inte
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: nej
Varit otrogen: nej!

FAVORITER:

Låt just nu: en utav dom är A lonely september - plain white t's
Film: finns många, en är "sömnlös i seattle"
Bok: hatar att läsa
Lärare i skolan: kent & malin tror jag ;d
Plats: lysekil
Frukt: äpple

ÖVRIGT (JAG HAR):

Sytt: inte i mig eller hur man ska säga, men typ i tyg. haha
Opererat mig: nej
Sjungit i duschen: jaklart
Hoppat bungyjump: haha, never! o:
Fobi för något: ja
Sett någon dö/ död: nej
Varit på begravning: nej
Sagt att jag hatar någon: ja

LIVET:

Skriva eller tala: skriva tror jag
Vatten eller cola: vatten
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: jag? isf charmig x(
Frukt eller grönsak: frukt
Film eller serie: serie tror jag
Festa eller soft: båda
Sommar eller vinter: sommar!!!
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: vänskap är en sorts kärlek (snattar saras för det lät bra, haha (a')
Bio eller hemmakväll: båda

Kommentarer
Postat av: din egna sara

mina svar ÄGER ju hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!;

btw, kunde inte svara imorse, lillebror hade datorn...... =(<3

2009-11-07 @ 18:00:26
URL: http://rakansjodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skrev “Gett någon ditt hjärta: jag fattar inte? ;o” men tror du veeeet mycket väl.... Att då ge en beskrivning är egentligen patetiskt. Men kan inte låta bli att ge mig på att sätta ord och beskrivning på en viktig känsla.

Att alltså lita på någon så mycket att man ger ens totala tillit och förtroende, att man känner sig säker på att personen tar emot en om man slänger sig baklänges. Om man får uppleva att personen sviker (Med oerhörd psykisk smärta som följd) så är risken att man aldrig mer lita på någon på det sättet igen. Man går ifrån total tillit / förtroende till tillit/förtroende med viss reservation för att undvika samma "smärta" igen. ...:).... :(

2011-03-06 @ 20:11:58
Postat av: Stockholmare

Du skriver att du är tålmodig.

Det stämmer!

TACK!



(Kanske något man blir utav att vara sjuk ofta)

2011-04-01 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0