hej kryckor!

hej, jag heter matilda och jag går på kryckor..det är jättesexigt. Igår så satte jag mig på huk och då knäckte det till i foten och sen när jag reste mig upp och skulle gå iväg så gick det inte, eller asså..jag fick sjuukt ont ch sen fick jag åka runt i vagnen på ullared. haha (a' idag ringde mamma till sjukhuset och så åkte vi dit och jag fick kryckooor :(</3 Alla ger mig avundsjuka blickar och jag bara vet att dom skulle vilja vara den som gick där med dom dära assnygga kryckorna som inte alls gör att man får skitont ;(( jag hoppas att jag slipper ha dom nästa veckkaa =(

idag efter skolan kryckade jag mig till bussen och åkte med den till terminalen och sen tog jag bussen hem och har bara tagit det lugnt, åt tacos och sen var jag så trevlig och satt kvar och snackka med mamma och pappa en stund ;d

FÖRRESTEN, IDAG TOG JAG SVININFLUENSASRUTAAAN!!! - den gjorde lite ont, men nu värker hela armen och jag är yyyr :( buhu, det här är en dålig fredag..fick ig på matteprovet också. Nu blev jag emo när jag tänkte på skolan..hoppas idol-calle kan få mig på bättre tankar ikväll. PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0