hemma! =D

hejhej! det var ett tag sen nu kan man ju säga ;o kom hem från frankrike igår kväll och jag har haft det bäst! :D på bussresan dit satt jag längst bak med elin, néa, mariia och arvid. vi hade det nice ;d haha, resan tog typ 25 timmar eller ngt. Vi stannade på lite olika ställen, snacka massa, lyssnade på musik och så kollade vi film, hata göteborg, den bästa sommaren och hipphipp - helt okej (y'

vi kom fram till taizé vid ett på söndag eftermiddag, vi fick vänta tills typ halv fyra innan vi fick våra rum så vi gick runt och kollade lite (: när vi hade fått våra rum och all information och shiet så kollade vi runt lite mer - jag ville hem. det var världens äckligaste toaletter, allt såg ut som typ afrika och det kändes bara inte bra nånstans. Sen skulle vi äta kvällsmat..väärldens äckligaste mos jag nånsin har smakat på! (och ngn läskig korv som jag inte vågade smaka på) o:

på måndagen mådde jag bäst, maten var liite bättre, det var soligt och typ 19 grader varmt och på kvällen träffade jag, néa och mariia tre tyskar som var bäst. Vi snackade hur mycket som helst, tog kort och hade det asbra ;d haha.

på tisdag blev jag sjuuk, mådde illa, frös och hade yrsel under hela dagen och vid fem så fick jag feber. Var tvungen att bli inlagd i sjukstugan ;o fick dela rum med två tjejer från frankrike som inte kunde ngn engelska, blev itvingad ngt jätteäckligt te och massa tabletter. Var tvungen att sova över där så man kan ju snacka om att jag dog lite grann. Nästa dag hade jag fortfarande massa feber och så, dom sa att jag vra tvungen att stanna en natt till men jag vägrade bara ligga där ett helt dygn till! ;(( vi fixade så jag fick byta rum och dela med loanne ist (en tjej från sverige, kände henne liiiite) så det blev mycket roligare och bättre på alla sätt ;d

blev utskriven på torsdag eftermiddag så då fick jag äntligen träffa alla kompisar och tyskarna! <3 på fredag&lördag vid tio var det redovisningar med våra samtalsgrupper som vi hade träffat två gånger om dagen sen i måndags. Vi skulle dansa, jag hade missat övningarna så néa och mariia fick lära mig lite danser precis innan vi skulle visa för alla andra, blidde liite fel men what ever ;d tyskarna filmade ju det också -.-''

vid tolv på lördagen åkte tyskarna hem och allt blev tråkigt..haha, och fyfan vad jag saknar dom :( började nästan lipa när vi sa hejdå, gaaah..dom var bäst ;( vi träffade några nya tyskar på kvällen och dom tyckte jag liknade bambi (!?) haha, tack för den? ngn mer som tycker jag är lik ett tecknat rådjur..? -.-' haha, men dom var snälla och roliga och jag har inte skrattat så mycket på länge. haha, det är bara néa och elin som vet vad jag menar när jag säger telefonkiosk. HAHAHA, JAG DÖR! xd <3

vaknade tio minuter innan vi skulle vara med packningen vid bussen så fick stressa massa! :oo vi skulle vara där kvart i sex på morgonen så det var la inte så konstigt att man var trött? ;o satt på en buss i fyra timmar, sov halva vägen och jag tror vi kollade film också, nånstans därimellan stannade vi och åt frukost för dom som ville veta (a' vid elva eller ngt kom vi fram till disneyland paris och det tog ett tag innan vi kom in och sen var vi där hela dagen enda tills nio då det stängde :)

vi sprang runt och kollade överallt och åkte massa saker, vädret förstörde ganska mycket "/ det var ösregn typ hela tiden! men what ever, vi är alltid happyface ändå ;d mohahha <3 ska få lite bilder av néa&elin så det kommer upp bilder när jag har fått dom ;d
förlåt för låååångt inlägg (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0