bra helg!

lördagen tillbringade jag först med alicia, vi var på mcdonalds & i stan. När vi skulle cykla till hemmakväll så skjutsade jag alicia och i en uppförsbacke så ramla vi! HAHAH, det var så fult..vi cyklade huuuuuuur segt som helst och alicia ba "vi kommer ramla" jag ba "nej, det kommr vi inte" sen så gör vi det xd haha, mitt i bilvägen också. Som tur var så kom det inga bilar och det var inga folk där men det satt en gubbe i ett café som skrattade åt oss >< haha, skrattade ett ganska bra tag för vi är så fula. mahaaa, men vi är bäst ändå.

Vi var hemma hos alicia och flumma, åt godis och lekte lite med hennes vovve - huuur söt som helst! o: vid typ åtta eller ngt så kom néa och vi åkte in till stan och var där till typ tio för sen skulle dom hem så gick jag också hem. Jag gick alldeles ensam i mörket och kylan, smsade med massa folk för att inte dö xd haha, är ju mörkrädd :( men jag överlevde (y'

idag har jag skrivit en krönika om kärlek, tränat och snackat skype ;d men nu ska jag sova, GODNATT!

btw, världens bästa tvillingar fyller 16 år idag!
GRATTIS TILL NÉA&ELIN!
jag älskar er otroligt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0