helgen.

asså, jag fick dampet igår när jag skulle skriva här på bloggen. Det jag skrev publicerades inte, det sparades inte ens ngnstans så tillslut blev jag skitsur och stängde av datorn :( pallar inte skriva allt igen men kan ta det lite kortfattat.

HELGEN HAR VARIT TYP SÅHÄÄR;

fredag kväll tillbringades på stan med elin. gick ljus i alingsås, en del var fiint med kyrkogården var bara läskig och tråkig xd haha, typ hela natten till lördag snackade jag i telefon med världens bästa. På lördag åkte jag och mamma till jkpg och träffade släkten, fick lite presener av dom ocksåå :D biopresentkort, ett armband som är är kär i, euro till frankrike och en till sak som jag inte kan stava till. haha xd hade det helt okej med släkten och älsklingskusin hela dagen och kvällen.

igår åkte vi hem, kom hem typ ett..gjorde mig iordning och sen klockan två var det möte om taizé. jag kommer dö där..verkar som ett knasigt ställe och man kan kanske inte platta håret :| återkommer mer om det och om mer vid ngt annat tillfälle.
(fan vikken cool mening xd)

idag har jag pluggat inför matteprovet imorgon och gjort ett IQ-test som jag fick 124 på (h'
IQ-testet; http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

nu ska jag smörja in benen och sen sova, puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0