hehhuee

OMG, JAG HAR KÖPT MINA SKOR!! (har tyvärr ingen bild, men det är svarta stövlaar)

dom har fått in nya storlekar i alingsås och igår när jag såg det fick jag panik, jag provade dom och sen köpte jag dom. Jag är käääääääääär :D men kunde inte ha dom idag för det regnade ;(( det har varit världens sämsta väder idaag, först massa regn och sen snö sen typ snöblandat regn och sen regn igen, haha..inge kul alls :( euuw på vädret men ett happyface på mina skor för dom är finaaast (a' haha, jag är störd..men what ever.

för alla som ville veta så hade jag hemkunskaprov idaag, om konsumentköpslagen typ. Det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra men det gick inte bra >< hade massa tyskasak idag också, tror det gick bra även fast jag inte hade övat ;oo hehhu, men nu luktar det mat här hemmaa - hemmagjord pizza (y'

ska springa och äta, pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0