en glad emo

innert inne vet jag att det här var det bästa som kunde hända
även fast jag just nu bara vill dö..
för det enda jag kunde göra inatt och kan göra nu är att gråta,
bara sitta här och skaka, gråta och tänka.
Jag undrar vad som kommer hända nu, hur allt kommer bli.
För utan dig trodde jag inte att jag skulle klara mig,
det är liksom du som får mig att orka med allt.
Det är du som torkar mina tårar, du får mitt leende att komma fram..
men när jag tänker efter så är det faktist du som orsakar dom flesta utav min tårar.
Men det känns ändå som om allt är mitt fel, det är jag som har trott på allting,
jag har hoppats på något som aldrig skulle kunna hända..
jag har trott på en utav mina högsta drömmar som du har spelat med i eller ngt,
iaf så var det ett stort misstag. Vi får se hur jag klarar mig utan dig,
jag ska minsann må lika bra som du har fått mig att må vissa stunder.
Jag trodde aldrig jag skulle kunna må bra om inte du var en del av mitt liv,
men jag ska klara dethär.
jag sa att jag var din så länge du ville ha mig, jag vill inte ens vara din längre..
fast du vill inte ha mig ändå..? jag bryr mig inte, wehuu.
heja tilda (y'

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej gumman har du skaffat blogg ? :D

så trevligt! <3

2009-10-18 @ 11:39:26
URL: http://nannandersson.devote.se
Postat av: Johanna

tog du bort min kommentar? ;s

2009-10-18 @ 11:53:34
URL: http://nannandersson.devote.se
Postat av: Anonym

nehe.. XD skojja bara... (a)

2009-10-18 @ 11:54:03
URL: http://nannandersson.devote.se
Postat av: stevens

ääääälskling, ring mig nästa gång ist för att vara emo :(( love u, always. <3

2009-10-24 @ 12:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0