andra oktober

hellue, hann inte skriva ngt igår eftersom jag kom hem vid typ tio och hade annat att göra. Men igår efter praon som slutade fyra (:o) så åkte jag in till stan och var med elin i typ en kvart, sen åkte vi till kyrkan. Vi kollade på bert och åt popcorn xd hahah, efter en timme åkte vi in till stan igen för jag skulle på mattehjälpen. Det var bra där och det gick typ bra ;d haha, efter den så var jag med néa & john. Vi gick och kollade lite granna på ljus i alingsås och vid tio i åtta skulle jag och néa klippa oss. Alla pengar dom fick in under kvällen skulle dom skänka till bröstcancerfonden (y' klippningen blev helt okej men nu är mitt hår tre cm kortare :( haha, efter vi hade klippt oss så blev man stylad av ngn och när néa hade fått sitt hår lockat höll jag på dö av skratt. hahah, omg..hon såg asrolig ut..hon som hade stylat henne hade lockat det värsta konstigt och sen typ gjort ngt konstigt med luggen, haha..det går inte att förklara men det såg askul ut! xd jag ville egentligen också ha lockigt hår men jag ångrade mig x)) jag fick det plattat och sen gick vi. Efter en stund säger néa ba "oj, jag betalade inte..gjorde du det?" jag ba "oj, nej o:" så vi gick tillbaka snälla som vi är och betalade ;d det var det som hände igår tyyyyp.

idag har jag praooaat med en hand, jag har typ stukat höger ;( jag slutade ett idag och när jag åkte hem så fick jag aaaasmycket presentpapper ;oo haha, så jag har cyklat genom stan med världens jävla låda på pakethållaren..inte alls pinsamt eller så nejnej xd jag har ätit och chattat med lite folk och nu ska jag göra mig iordning och sen åka ner till stan och vara med néa & emmaa. kulkul, men nu får jag nog börja göra mig iordning så hörs vi imorgon :) pusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0