skitsur-

idag har jag varit i gbg för trejde gången denna veckan, har snackat med folket i tre-butikerna och dampat loss eftersom min mobil fortfarande inte funkar. Eller liksom, i tisdags var den ju klar..åkte och skulle hämta den. Dom hade inte kunnat laga min mobil så fick en heeeeeelt ny, men när jag kommer hem och laddar den så står det; "sätt i rätt USIM-kort" och jag dör. Fick klara mig utan mobil hela tisdag kväll och hela onsdagen, eller jag hade ju min comviqmobil men den är ju typ halvdöd men den fick mig lite lugnare iaf.

igår var jag och lämnade in mobilen igen, dom sa att dom bara skulle uppdatera den så den skulle bli klar idag så jag åkte dit idag men då hade dom märkt att mobilen var dansk(!?) DOM DÄR PÅ DET STÄLLET DÄR MAN LAGAR MOBILERNA HAR SKICKAT FEL SÅ JAG HAR FÅTT NGN JÄVLA DANSK MOBIL! gaah, laggar sönder. Jag saknar min mobiil, har inte haft den sen den 30e september.. =((

är skitsur, måste ha ngt..lipar när som helst. Är fan heeelt beroende av den så det är sjukt, jag är störd. Måste göra te innan jag råkar ta livet av mig eller ngt. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0