091003

en bra dag jauu!
Néa kom hem till mig vid typ halv tolv och vi snackade och satt vid datorn och massa annat, typ halv tre åkte hon hem och alicia kom och hämtade mig och vi drog ner till stan. Vi köpte bulle och pucko och satt och åt/drack det :D lite senare srog vi till donken och jag satt och drack en milkshake (y' - I LOVE! vi snackka massa och sen gick vi till hemmakväll och på vägen blev det typ storm eller ngt ;oo vi höll på att blåsa iväg och paraplyet typ vrängde sig hela tiden, haha :( vi mötte emma, malin och elvira på vägen dit ocksåå..saknade sötnosar *: tillslut kom vi till hemmakväll och där köpte vi godis (a' sen gick vi och åt det i en busskur, hahah. Alicias mamma kom och hämtade oss och vi åkte hem till henne, då kom néa också (y' vi kollade på massa gamla bilder från typ sjuan, har inte skrattat så mycket på länge! haha, omg vad ful man har varit.
tack för dagen flummisar, jag älskar er sjukt mycket (L)

Kommentarer
Postat av: alicia

tack själv sötnos , dagen var as kul och det var fan as kul när vi gick i stormen och det "åskade" :$ , ne men haha (:

och fyyfan va ful man har varit va seriöst , snygg lugg och kort som fan ! hah.

men jag älskar dig världens bästa tilda ! (L)

2009-10-04 @ 09:30:29
URL: http://minialicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0