buhu på mitt huvud.

GAAAH, JAG HATAR ATT HA LÅGT BLODTRYCK!
det dödar mig, jag lovar. Har sån jävla yrsel så jag tror jag dör snart, höll på att svimma förut tror jag..åhww, jag som ville till skolan och träffa allt saknat folk idag :( ist får jag sitta hemma och knarka musik, fast det är ganska nice det med ;d hahah.

just nu alldeles nyss så skulle jag göra negerbollar hade jag tänkt, men när jag hade hällt i alla ingridienser förutom kakao kom jag på att vi inte hade ngn x(( så jag slängde i lite allt möjligt och nu sitter jag och äter ngn knasig deg :D haha, den är god (a' faast, man mår typ ganska illa efter man har ätit massa :(




hahah, sööööt bild! x((
nejj, men jag bjuder på den för jag saknar sommaren as hell :(

Kommentarer
Postat av: alicia

jag tycker att min ängel ska bli frisk nuuu ! (L)

2009-10-05 @ 19:31:56
URL: http://minialicia.blogg.se/
Postat av: alicia

min ängel ska bli frisk tycker jag ! (L).

2009-10-05 @ 19:33:17
URL: http://minialicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0