födelsedag&fredag

hejhej, hann inte skriva igår för jag hade annat för mig.
Men igår fyllde jag 15 år dåvaa, grattis till mig! (a'
moppochsnoppmydig jauu. Vaknade av att familjen kom in med lite presenter, typ pengar och lite till saker som jag inte pallar skriva >< haha, men ska får mer i helgen (y'

när jag kom till skolan och öppnade dörren så skriker alla "GRATTIS TILDAAA!"
haha, tack sötnosar *: skolan var helt okej och musiken var nice. bara det att jag slänger ut världens smartaste kommentar;
ey du kent, lever elvis?
har ingen koll alls på han så jag kunde la inte veta att han dog på 70talet eller nu när det var, men nu vet jag (a'

slutade kvart i två..väntade i 45 minuter sen åkte jag och mötte emma vid torget och vi satt och snacka på terminalen och sen tog vi halv fyratåget till gbg. Vi letade i tre scorettaffärer efter mina skor som jag har blivit kär i (dom har tagit slut i min storlek i alingsås) men vi hitta ingaaa :( om jag hinner så ska jag kolla i partille idaag (a' haha, jag SKA ha dom! :(

när jag kom hem snackade jag med massa folk i telefon, pluggade och åt ostkaka =D
jag kan ju säga att dagen slutade verkligen inte så bra som den började, fick hålla inne tårarna ett jävla bra tag för jag lovade mig själv att inte gråta på min födelsedag. Jag klarade det men det var svårt..

idag har jag varit i skolan, har varit segt men ändå helt okej :) jag och emeli failade i slutet på dagen kan man ju säga >< vi slutade tidigare på no:n och hade över en timme kvar tills tyskan började så vi gick och snackade med våran lärare så vi fick göra en uppgift som alla andra skulle göra på tyskan sen, sen när klockan var typ tjugo i två kommer våran lärare in och ba "haha, nu är ni sist kvar" vi ba "vafaan" haha, vi satt kvar längre än alla andra fast vi började tidigare också -.-' vi skulle ju sluta tidigare hade vi tänkt x(

haha, nu lyssnar jag på musik och har varit jättenyttig..har ätit ett äpple, ett päron och en banan (y' - är aaaaasmätt xd ska ner och kolla ljus i alingsås ikväll tror jag, ska iaf vara duktig och hjälpa mamma och massa folk med tipspromenad -.- haha, men sen får vi se om jag hittar ngn nere i stan att leka med ;d

Kommentarer
Postat av: alicia

grattis hjärtat , jag älskar dig ! (L)

2009-10-10 @ 12:36:18
URL: http://minialicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=pn6TAzkQ0WY



http://www.youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw&feature=related

2011-03-31 @ 02:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0