'

skolaaaaa;

svenska -
läsning & nutidskryss som gick sämst
idrott - dans, foxtrott (stavning?) & vals - typ kul ;d
SO - sven förklarade hur en förlossning gick till. omg, JAG SKA ALDRIG FÖDA BARN! o:
lunch - grytmojs sen köpte jag choklad (a'
matte - jag fattade vad jag räknade (y'
engelska - snacka om kärlek typ
SLUUUT!

efter skolan drog jag och elin till sportlife och träna aaaslänge, där träffa vi simon och arvid och snacka med dom massa också :) sen efter sportlife var vi i stan lite och sen med john i typ en halvtimme eller ngt.

jag orkar inte skriva mer, är emo as hell. ska dö lite nu. pusshaj

Kommentarer
Postat av: alicia

hah , fyyfan för att sven skrämmer oss på so:n ;o

men jag älskar dig ! :D (L).

2009-10-10 @ 12:35:00
URL: http://minialicia.blogg.se/
Postat av: alicia

hah , fyyfan för att sven skrämmer oss på so:n ;o

men jag älskar dig ! :D (L).

2009-10-10 @ 12:35:35
URL: http://minialicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0