today&yesterdaay

igååår;

skolan var la bra, på tyskan fick jag tillbaka mitt glosförhör från i fredags - vg (y' sen hade vi oförberätt (stavning?;s) engelska prov, läsförståelse som gick sådär. Och på so/svenskan så övade vi till redovisningen som är imorgon ;o bilden var tråkig as usual. Efter skolan var jag med emma som var saknad! vi gick på stan och jag köpte leggings och klubba ;d hehhu, sen åkte jag hem och gjorde ngt.

idaag;
i skolan idag har vi övat inför redovisningen, orienterat (jag&emeliärbäst), gjort enegelskaprov, hörförståelse som jag failade totalt på -.-' och räknat matte. Sen hade jag kabaré också..vi övade in ngn jävla dansgrej som jag inte kan >< haha, kabarén detta året kommer bli sämst. Nu gör jag mig iordning och ska snart springa till bussen som går till stationen och sen ta tåget till gbg (y' - SKA HÄMTA MIN MOBIL!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0