090909

vem lyckas med att snubbla på en sladd och typ ramla in i väggen och landa på armen/handen eller hur man ska säga och sen tvingas ha bandage hela dagen? - jooo, det gör tilda -.-' jag vet att jag är klantig men jag är bääst ändå =D bara för att jag såg 09:09 imorse och det är liksom 090909 idaag (h) - fan vad tuff jag är :( hehhu, för dom som ville veta så är min prao klar nu.

vecka 39 - sthlmsmässan (i sthlm då alltsåå)
vecka 40 - flexoprint (har typ iiiingen aning om vad det är)

det sista fick jag från skolan för jag hann inte fixa ngt eget (a' hehhu, jag tror det är ngn fabrik med papper eller ngt ;o haha, ojshh vad kul jag kommer ha.

men nu ska jag fortsätta sjunga med i massa låtar ;d haha, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0