bradag (y'

skolan var helt okej och tyskaredovisningen & glosförhöret gick bättre än väntat. Efter skolan åkte jag, jennifer och alicia till maxi och shiet, vi åkte typ bara runt på mopparna överallt och var allmänt coola (h) haha, eller inte.
SEN SÅ KÖPTE JAG EN PLATTÅNG OCKSÅ, ÄÄÄNTLIGEN!
Vid fem kom néa också, vi satt på ekudden och åt ako-kola =D hehhu, det är mums. Sen drog vi till ängabo och sen till stan igenn. Det stannade en bil;

han i bilen ba; ursäkta, vet ni hur man åker till mjörnvallen?
jag ba; ey, jag bor ju typ däär.
sen stog vi och försökte komma på hur man åkte dit..tillslut kom vi på att dom kunde åka efter oss för vi hade ändå inget att göra.
jag ba; eh, ni kan följa efter oss.
han ba; jaha, ni ska ändå dit eller?
jag ba; ehm, ja..typ.

sen när vi åkte så åkte nea först sen efter kom jag och alicia på moppen efter. Néa åkte i en fil som vi trodde var fel så vi ropade på henne att det var fel och vi åkte i filen brevid..sen kom vi på att hon hade rätt så vi fick byta fil snabbt som fan mitt framför dom vi visade vägen för och dom skratta åt oss x( haha, söt kille i våran ålder i framsätet ocksåå, asbra tilda&alicia.  - det pinsammaste var ju ändå att jag bor liksom jättenära men jag visste inte hur man skulle åka dit ><

idag kan man säga att jag och alicia var liititee flumm, speciellt medans vi åkte moppe x) hahah..vi är fulast men bäst ändå.
tack för dagen néa, jennifer & alicia. JAG ÄLSKAR ER JAUU (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0