090919

hejsaan :)
jag var alldels nyss ute och hängde upp tvätten och det var faktist svårt >< haha, dendära saken man hänger på var inte på min sida. Dens trådar blev typ jättelösa och det var asjobbigt x) och igår skulle jag ju sätta igång tvättmaskinen och jag fatta inte saken så mamma fick göra det ist x( jag kommer aldrig klara av att bli vuxen och behöva tvätta och sånt själv :( nu sitter jag och spelar ngt spel på jonatans mobil för jag rååkade bara hitta den i hans rum (a' nej, men jag skulle bara skicka lite spel till min mobil ;d

nu fick jag sätta igång en maskin till,
hoppas det blir bra för det är typ bara mina kläder där i..
haha, tänk om allt typ krymper eller ngt :| men nu måste jag börja packa, ska ju iväg imorgon.

pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0