gaah

Omg, praon suger. Jag dog igår och så dog jag lite idag också..=( jag ska vara där från 8-16 men jag ville inte det idag så jag ba "asså, jag ska till läkarn vid halv tre idag, skulle jag kunna få sluta typ lite efter två?" han ba "ja, men självklart!" MOHAHAH (6) jag är ond :D men jag ville inte vara där för jag får bara göra samma saker hela tiden och det är så sjukt tråkigt och så äre ju en läskig polack där. euuuww på han. Pallar inte skriva varför han är läskig för jag måste nanaaa.

fast en sak måste jag skriva innan jag stänger ner, idag så somnade min mobil..och så vakna den aldrig igen o: jag fick panik och tvinga emma att åka med till gbg och lämna in den. Fick en lånemobil som jag dampar sönder på, men jag ska nog klara mig. Hoppas det inte tar lika lång tid som förra gången den var på lagning :(

för er som har spotify;
http://open.spotify.com/track/5dYG6RjoPUT6WtsnhyuPIy
lyssna på den! aasbra, jag dör.

men iaf, nu måste jag gå och lägga mig. nattinatti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0