.

nu bryr jag mig inte längre, jag orkar seriöst inte mer.
Om du ska hålla på såhär kan jag ju börja glömma dig redan nu, för det lär ju ta ett tag..
allt du säger sårar mig faktist, även om jag kanske inte visar det.
men jag förstår bara inte varför du gör såhär..att du säger saker som gör mig ledsen,
typ för att jag inte ska tycka om dig längre eller ngt.
Men jag kan bara säga en sak..jag är typ såhääääääääääääääär kär i dig
och det räcker inte med allt det du håller på med för att jag ska sluta älska dig.
Jag menar inte att du ska hålla på mer med det och göra mig ännu mer ledsen
men ah, du fattar hoppas jag. Och att jag skriver emotexter, deppar hos kompisar..
det är la inte så jävla konstigt när du får mig att känna sånnahär jävla skuldkänslor
och när du tänker efter på allt du sagt och kallat mig?
jag vet fan inte vad du vill mig längre, men du vet vad jag vill och jag behöver inte säga mer än att jag älskar dig och jag vill inte ha ngn annan.
Men du tror ju inte på mig, du hittar bara på massa saker om mig som du sen tror på själv.
blandannat att jag håller på med hur många som helst, jag kan ju inte göra något eller säga något för att du ska tro på mig, det är upp till dig om du vill tro på mig eller inte. Men jag talar sanning, det lovar jag.
jag sa att jag inte klarade mig utan dig, det kanske jag inte gör..men jag ska försöka. För du ska inte få förstöra mer än vad du redan har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0