hejdå alingsås

hejsaaan, nu packar jag det sista och gör mig iordning inför fyra timmar och tjugotvå minuter på ett tåg -.-
ALLA måste vara sociala på sms för annars kommer jag dö, I promise. Om man bortser från hur länge jag ska åka tåg så ser jag faktist fram emot att åka. En hel vecka i sthlm, slippa alingsås..det blir nice. Klart jag kommer sakna vissa, men smsa och ring!!!
det enda jag kan tänka på nu är att jag undrar vem jag får sitta brevid på tåget >< hahah, man vill ju inte sitta brevid en illaluktande gubbe hela vägen. En gång fick jag sitta brevid en aaaashet kille, jag kunde inte sluta kolla på han..haha, och en annan gång en neger som hade tagit typ en liter parfym eller ngt - jag dog.

jag vet inte om jag kan/hinner blogga under veckan i sthlm. Men vi får helt enkelt se, om jag kan det så skriver jag redan ikväll :) men annars så hörs vi om en vecka.
puss & kram♥




min lånemobiil </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0