jagälskardig.

alicia, min ängel.
du är en utav dom finaste jag känner och du betyder sjukt mycket för mig.
jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag lämnar dig aldrig.
även om vi inte är lika tajta nu som i typ sjuan så finns jag här för dig dag som natt.
du har ett utseende som jag lätt skulle vilja ha och din personlighet är helt fantastisk!
utan dig vill jag inte leva, jag älskar dig på riktigt hjärtat.
du undrar vad som kommer hända nu, inget vet..
men jag vet att du och jag ska klara det, vi två ska klara det tillsammans. right?
du vet vart du har mig älskling och jag vill dig alltid ditt bästa.
du är något av det värdefullaste jag har och jag släpper aldrig din hand.
och någon dag alicia, då åker vi bort härifrån..som vi har bestämt.
glömmer allt, lämnar allt det gamla och börjar om på nytt. akkej..?
love you baby ♥

Kommentarer
Postat av: aliciasomälskarmatildamest.

asså fyyyfan vad jag älskar dig.

alltid du och jag mitt hjärta , vi ska klara dethära , och en dag snart, då drar vi. bara du och jag !

du får mig fan att klara varje dag, jag älskar dig min matilda, alltid du&jag.

hand i hand ! (L)

2009-09-17 @ 22:24:55
Postat av: Anonym

Slående vackert! Ditt bästa inlägg om kärlek!



Egna upplevelser = äkta = slående vackert!

Allt som görs med kärlek, som alltså är äkta, blir slående vackert.



http://www.youtube.com/watch?v=2shR99NnwCA&feature=related

2011-03-31 @ 02:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0