fredag&lördag

chachaaa, jag hann inte skriva ngt igår..men jag var i skolan och hade det helt okej. Efter skolan var jag med jennifer en liten stund, vi träffade john och gick hem till han och drack oboy ^^ hehhu, sen gick jag och jennifer till stan för hon skulle vara med evelina. Vi satt och pratade med henne en stund och sen kom nea som jag hade väntat på. Vi sa hejdå till jennifer&evelina och sen drog vi till min cykel och sen vidare till donken och snacka lite.

Vid typ halv sex mötte vi jonas vid tåget (där mötte vi även min mamma><) och skulle vara med han. Elvira var också däär, har saknat tjejen! *: jag, néa och jonas gick till torget och prata en stund..sen gick vi och beställde pizza och sen lite senare sa jag hejdå till dom för jag skulle träffa mamma.

Var hemma hela kvällen och tog det lugnt. - tackfördagen :)

just nu sitter jag bara här men ska alldeles straxx göra mig iordning för att sen vara med elin (: vi får se vad vi hittar på för ngt, blir nog stan och vara med annat folk. Och äääntligen har jag fattat hur man får in bilder i inläggen >< eller ah, sara berättade hur man gjorde..hehhu, tack sara *: blir en bild från sommarn som jag saknar sjukt mycket.




failbild men jag saknar dagen
failbild men jag saknar dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0