tralala

chachaaa! =D

imorse kunde jag inte platta håret, sadface på det :( menmen, när jag cyklade till skolan fick min cykel ryck och så hoppa kedjan igen -.-' jag ringde mamma och tvingade henne att komma ner och hämta mig och sen köra mig till skolan så jag fick åka bil till skolan :D hehhhu, sen hela dagen hade vi manusskrivardag eller vad man ska kalla det. Vi satt och skrev manus till kabarén heeela dagen! rätt kul men väldigt tröttsamt efter ett tag. Efter skolan fick jag gå hela vägen hem men det var säkert jättenyttigt för mig. Jag har bara suttit vid datorn och latat mig idag, har inte orkat med något annat. Förresten, öis vann emot brommapojkarna med 2-1 igår. wehuu! HEJA ÖIS! men nu ska jag duscha.

pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0