puss

philip, utan dig är jag ingenting. Du är verkligen bäst. Du får mig att orka upp på morgonen och klara av hela dagen, du får mig att inse vad kärlek är. Jag har aldrig kännt såhär för ngn annan än för dig och jag älskar känslan.. jag älskar din röst och alla saker du säger till mig, jag älskar sättet du är på. Varje gång du säger att är är söt, fin, bäst, underbar m.m så blir jag överlycklig. Du betyder fan mer än väldigtväldigt mycket annat för mig och jag klarar mig inte utan dig, det går bara inte att leva och må bra utan dig.

Det är du som får mina tårar och skrik att bli till skratt och leenden, det är du som får mig att gråta av lycka ist för av ledsamhet..jag älskar dig på riktigt, det vet du.

 

du & jag är början på en oändlighet, det ska vara vi två enda tills döden skiljer oss åt. Du och jag hand i hand livet ut liksom =D idag äre 7 år och 347 dagar kvar till duvetvad. mohahehu, vi är bäst.

 

om du lämnar mig vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag vågar inte ens tänka tanken av att inte ha dig vid min sida. Jag kommer absolut inte kunna leva ett bra liv om inte du är en del av det. Jag älskar dig philip. Du snurrar min värld, du är ju förfan min soulmate..min andra halva. Jag klarar mig inte utan dig älskling. Snälla, lämna mig aldrig? ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det du skriver här ÄR:

"Gett någon ditt hjärta: jag fattar inte? ;o"



Att säga att det kan gå fel är en onödig kommentar samt lite så där dålig “uppmuntran”.

YouTube - Life Of Brian - ALways Look On The Bright Side Of Life!

http://www.youtube.com/watch?v=LxQgXgS5G3c



En mer värdig kommentar är att inte glöm bort sina vänner och släktingar. Risken är stor att man tappar tid och vänskapen emot dom, om man inte är försiktig/uppmärksam.

2011-03-20 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0