090917

hejhejhallå =D
idag på matten gick det bra och på musiken spelade jag I won't cry på piano igen
och jag är asgrym (hh'
efter skolan var jag med elin och mariia, vi var på stan och såå. Klockan fem vare kyrkan och det var bara jag och nea som var där som ledare och det var bra eller hur man ska säga. Vi bakade äpplepaj med vaniljsås till. mums!
Sen åkte jag hem och pluggade tyska och det gör jag typ fortfarande ;o bara att jag gör lite saker imellan och samtidigt typ >< haha. btw så äre aaaaskallt ute nu :o

men nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig i sängen..
lyssna på musik och plugga lite meraa, det blir tråk men jag måste x(

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0