090916

idag på lunchrasten cyklade jag, emeli och alicia hem till alicia. Vi kollade på skolfotot..fyfan säger jag bara ><
mitt hår såg rätt okej ut men ansiktet vill jag inte prata om, hahah..inte fint :(
efter skolan åkte jag och köpte nudlar, choklad och mascara ;d hehhu, sen när jag kom hem gjorde jag nudlar ;d Sen så har jag varit duktig och pluggat lite, tyskaglosor. - har typ prov på fredag ;oo

nu chattar jag med lite trevligt folk på msn och ska alldeles straxx gå och lägga mig (a'
tihii, imorgon ska jag leka med elin. - saknar henne jauuu :(

förresten, grattis till maria & josefin som fyller 15 idaag. puss, i love yaa!


nattinatti ♥




yes, it's me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0