helgen

jag säger bara en sak; mysig helg!

igår åkte jag, elin och john ut till långared och först var med alicia och emeli en liten stund. Sen åkte vi hem till julia där hon, amanda och jossan var. Vi kollade på film och snackkade lite grann..sen vid åtta åkte jag och elin hem. Jag tog niotåget till emma och när vi gick hem till henne från stationen mötte vi lite trevliga fulla partillejohnnys. haha, vi snacka med dom hela vägen hem och sen när vi kom till emma så kom sebastian, jonas och david och var med oss. Vi tittade på kenny starfighter - den söööög. Mohaha (a' men det tyckte inte dom andra så som dom skrattade ;)

imorse vaknade jag brevid emma och idag har vi inte gjort så mycket, vi tog tåget in till alingsås vid typ två och sen sa vi hejdå för jag skulle tränaa. Efter träningen cyklade jag hem, jag stannade på hemköp på vägen och köpte comviq kompis. nu äääntligen så kan jag smsa med min philip (a' hehhuii, har saknat det.

nu har jag precis druckit kaffe och ätit vit choklad - hehhu, i löööv it!
sen så har jag ju bokat biljetter till stockholm också. woho!

jag älskar emma stevens (L)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Naaw ;) så sött (aa' <33

2009-09-15 @ 17:46:07
Postat av: Kedmark

Sånt gillar vi! :)

2009-09-18 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0