29e april

tråkig och seg skoldag idag men efter skolan drog jag till stan med folk och sen var det bara jag, emeli och mattias kvar så vi gick till donken och DOM åt, inte jag! =D well, dom åkte hem med kvartifyrabussen och jag väntade typ fem minuter tills elin kom och vi drog till rampen och var där med massa nice folk resten utav dagen. Underbart att träffa några kompisar igen, var ett tag sen.. :( well, kom hem vid sju och då var det dags för öis-syrianska FC och  öis vann med 3-2! UUNDERBART! dom spelade värsta bra och min älskling gjorde ett mål! =D hehu, nu måste jag faktiskt lägga mig för ska sova och imorgon har jag två prov! lycka till tilda - tack tilda. NATTI!


heja öis, hehu.

Kommentarer
Postat av: alicia.

öis öis öis öis. <3

2010-04-30 @ 22:22:36
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0