antistressdag med klassen, hehu.

Var ute på färgengården med klassen idag, det är en typ lägergård lite utanför alingsås. Där hade vi lite övningar och avslappning. Hade oljemassage och jag bara äälskar det! helt underbart!♥ hehu, dagen var från 8.45-13.45 och var asnice. Borde ha sånthär oftare, haha (a' efter detta drog jag till stan och träffa emma, vi gick först och kolla lite i affärer och då märkte jag att jag blidde blöt på benet och då visade det sig att puckon jag hade i väskan hade läckt..eller ah, ploppen eller vad det nu är som man öppnar med hade öppnat sig och puckokartongen var uppochnerpå .__. så vi sprang in på toan och städade min väska och aaalllt var puckoigt!! :(
 
well, sen gick vi till torget och köpte mat och när vi sitter där så kommer en ond and och stirrar ut oss. Och några minuter senare ramlar det fågelbajs från luften och ner på min väska! Allt hatar mig lite idag.. :( för dom som ville veta så gick vi och kollade lite mer i affärer sen och jag köpte en mascara och en rouge! :) åkte hem med halvfembussen och ska straxx plugga liite. Puss & tack för dagen emmaa ♥


bild från i fredaaags.


Kommentarer
Postat av: alicia.

varför är du så söt ? :((( <3

2010-04-20 @ 18:51:19
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: tildaa

föööör att jag inte är det? :(( <3

2010-04-20 @ 20:54:56
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0